sobota, 30 marca 2013

Życzenia

Wesołego jajka,
kurczaków, baranka,
ciasta z rodzynkami,
ostrego chrzanu,
tęczowych mazurków,
mokrego Dyngusa
i ode mnie całusa. 


Dziękuje wam za tyle komentarzy i wyświetleń, których liczka ciągle wzrasta.
Wiem obiecałam dodać kolejny rozdział jak będzie 1o komentarzy, ale jakoś nie mam weny. 
Postaram się jutro coś wyskrobać i napisać dla was, wasze opinie bardzo mnie motywują,
nawet nie zdajecie sobie sprawy jak. Teraz życzę wam: jutro smacznego śniadanka noo i oczywiście
w poniedziałek mokrych ubranek ;> . Pozdrawiam i całusy xx 

@hipster_model 

4 komentarze:

  1. Napisz, proszę cię, to jest wspaniałe! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje i nawzajem :) I żebyś miała weny xD -A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz. Właśnie nabilam ci jedno wyświetlenie. Lol.

    A ja ci życzę dużo seksu Z Maxiem

    I wgl . Żebyś chociaż połowę naszych rozmów dała do tego opowiadania <3

    Jedynym słowem byłoby grubo ;D



    Pozdrawiam @jestemhipsterem

    @miallshippers

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń