wtorek, 5 marca 2013

Rozdział 6

Pozdro dla mojego zboczuszka @jestemhipsterem

________________________
Ann

Obudziłam się w ramionach mojego księcia.Słońce już wzeszło nad ulicami Londynu. Zaczęłam całować Nialla po szyi, dziwne nie obudził się, zjechałam na jego umięśniony tors, wycałowałam ją całą, lecz mój łakomczuszek dalej spał. Postanowiłam na radykalne metody. Lekko wstałam, położyłam swoje dłonie pomiędzy jego ramiona, a głowę, nogi miałam przyklejone z boku do jego ud. Teraz mogłam patrzyć w jego nieskazitelną twarz. Nagle poczułam parę rak na moich pośladkach. Niall przekręcił mnie tak, że to teraz ja byłam na dole, a on całował mój dekolt.
- I co teraz Skarbie?
- Ty, nie spałeś oszuście- zaśmialiśmy się po czym zaburczało mu w brzuchu na co zrobił speszoną minę. Pociągnęłam go na dół. Kazałam usiąść, pytałam go gdzie co jest, a on posłusznie mi odpowiadał. Przygotowałam mu omlety z Nutellą.
- Ann, ale to pyszne.
- Dzięki, mogę coś przynajmniej zrobić, cały czas siedzę wam na głowie.
- Dla mnie to przyjemność- uśmiechnął się dziko.
Po chwili zeszła pozostała czwórka do kuchni, przyciągnął ich zapach świeżych omletów .
- Zjedzcie, zostały na talerzu.
Nie musiałam czekać po chwili nie było już nic.
- Co dzisiaj robimy?- zapytał Liam.
- Może zrobimy małe party na naszym basenie? Zaprosimy El i Dan- zaproponował Zayn.
- Świetny pomysł, bikini party, czujecie to chłopcy?- powiedział Lou.
- To ustalone- podsumował Niall.
- Ann, to kiedy? Gdzie? Podaj datę i godzinę a służę pomocą- powiedział Harry.
Byłam zdezorientowana - ale o co chodzi? - wskazał palcem na moją koszulkę na której pisało ''I love sex u are next''. Zatkało mnie, myślałam, że zamorduje Horana.
- Niall- powiedziałam groźnie.
- No co? Było ciemno nie zaświecałem światła, żebyś się nie obudziła, wyciągnąłem pierwsza lepszą koszulkę z szafy, na pewno było ci nie wygodnie w  tej sukience.
- Ta jasne, jakiś ty dobro myślny, a wracając do tematu to Harry: w łazience,TERAZ!
Hazza zrobił dumna minę i weszłam z nim w wyznaczone miejsce. Zaczęłam się śmiać z całego komizmu tej sytuacji. Nagle Harry złapał mnie za pośladki.
- Harry, ty niewyszyty prosiaku!
- Wyglądam jak prosiak?
- No może troszkę- zrobił obrażoną minę- okej, plan jest taki jęczymy jak byśmy nie wiadomo co tu robili.
- Ohhh
- Ohhhhhhh
- Harry! Tak mi rób, tak mi rób!
- Ann, jesteś świetna.
Po kilku minutach wyszliśmy zadowoleni z łazienki. Chłopcy mieli obłędne miny, zaczęli gwizdać.
- Ostro było- skomentował Lou.
- A jak, że by inaczej- powiedziałam.
- Najlepszy szybki numerek mojego życia- powiedział Harry, przez co prawie wybuchnęłam śmiechem.
- Gdzie Niall?
- Poszedł na górę- Liam mówiąc to nie miał za optymistycznej miny.
Weszłam do pokoju Niallera. Siedział on na łóżku tyłem do mnie.
- Liam, wyjdź, wiem, że Harry jest lepszy od mnie. Nie zasługuje na Ann- mówił to załamanym głosem.
STOP! Co on w ogóle mówi?
- Niall, co ty za głupoty gadasz!- momentalnie się odwrócił.
Miał zaczerwienione oczy, zrobiło mi się głupi. Nie pomyślałam jakie myśli będą w jego głowie jak robiłam z Harrym ten głupi żart. Czułam się winna, że go skrzywdziłam. Podeszłam do niego. usiadłam mu na kolanach i z całej siły przytuliłam.
- Przepraszam- powiedziałam.
- Kocham cię- te dwa słowa, dziewięć słów, zmieniło moje życie. Poczułam się kochana i potrzebna.
- Też się kocham głuptasku i nigdy mi takich słów proszę nie mówić Jasne? No i kotku z Harrym to były tylko żarty. Zależy mi tylko na tobie- gdy to powiedziałam, mój głodomór z impetem wbił się w moje usta. Przewrócił mnie na plecy, zaczął jeździć ręką po moim udzie i całować moją szyję. Było mi tak dobrze do puki czwórka wariatów nie wpadła do pokoju Nialla.
- Ohoho widzę, że już pogodzeni- skomentował Zayn.
- Kurwa, czy wy się nigdy nie nauczycie, że się puka ?!



__________________________________________________________________
4 komentarze= kolejny

Troszkę krótki, ale nie chciałam dawać czegoś nowego bo wtedy by było za długie, za to wiem co będzie w kolejnym.

Liczę na opinie :) 

@hipster__model

CHCESZ BYĆ POWIADAMIANA ZOSTAW TWITTERA LUB JAKIŚ KONTAKT






















9 komentarzy:

  1. HAHAHHAHAHAHAH
    -OHH
    -OHHHH
    -TAK MI RÓB TAK MI RÓB
    JA SIE WYJEBAŁAM NA KRZEŚLE HAHAHAHAHAHAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahhahahahha kozackie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty! :D
    Myślałam że padne przed kompem ! ;p
    Haha czekam na nexta! ;*


    my-world-and-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, to był naprawdę świetny rozdział . :) Czekam na następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownyy rozdział. Kocham ten blog. Harry i Ann hahaha Czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten twój blog. @Polish_Girl_ Mam nadzieję , że będę powiadamiana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. *.* świetny, czekam na nexta ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu... Jaki on jest zajebisty ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. boże Horan jakie ty masz koszulki

    OdpowiedzUsuń