czwartek, 4 lipca 2013

Notka

Hej Kociaki

Od razu przepraszam osoby, które myślały, że to nowy rozdział. A teraz krótkie wytłumaczenie. Nie pisałam przez ostatni miesiąc, ponieważ miałam wiele spraw związanych ze szkołą i nie byłam w stanie myśleć nad blogiem, pomijając, że jak nie miałam weny, nadal jej nie mam. Serdecznie dziękuje osobą, które mnie motywują, pytają często o nowe rozdziały,nie wymienię tutaj na pewno wszytskich, ale na pewno @jestemhipsterem, @DirectionerX69, @__Mofos__ . Postaram się dodać do końca tego tygodnie, ponieważ później jadę na obóz i znowu nie dodam nic przez tydzień, a jak przyjadę z obozu to na tydzień jadę do kuzynki, więc też nie dodam. Chcę dodać ten rozdział dodać w sobotę, ale boję się, że was nim zawiodę, ponieważ nie mam pojęcia co napisać ...ale już coś tam zaczełam skrobać (zdjęcie, żadnych spoilerów kocieki ;P ). Dziękuje jeszcze za wszytskie nominację, cieszę się, że doceniacie to co robię :D



twitter



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz